Na této stránce naleznete platební podmínky a další informace k akcím Krav Junior. Vytvořením přihlášky souhlasíte s uvedenými informacemi níže.
1. Vytvoření přihlášky
Vyplněním registračního formuláře v detailu akce vytvoříte přihlášku pro Vaše dítě na akci (např. jarní / podzimní příměstský tábor atp.) Krav Junior. Tento krok v případě potřeby může na základě emailového souhlasu vytvořit odpovědný pracovník organizace.
2. Zaplacení akce
Celou hodnotu akce je třeba uhradit nejpozději jeden týden před začátkem konání akce.
3. Odhlášení dítěte z akce
V případě, že se dítě, pro které byla vytvořena přihláška, nemůže akce Krav Junior zúčastnit, je třeba ho z akce odhlásit - emailově na adresu:
info@krav-maga.cz. Pro stanovení výše storno poplatku je rozhodující datum doručení odhlášky na email výše.
Výše storno poplatku jsou následující:
- při odhlášení dítěte z akce více jak 8 kalendářních dní před konáním akce (vč.) činí storno poplatek 0 Kč;
- při odhlášení dítěte z akce 7 - 1 den před začátkem akce činí storno poplatek 50 % celkové ceny tábora;
- při odhlášení dítěte z akce méně jak 24 hodin před začátkem akce (včetně) činí storno poplatek 100 % celkové ceny akce.
Prosíme, dejte pozor na termíny pro odhlášení dětí, jak jsou uvedeny výše. Storno poplatky jsou stanoveny tak, aby pokryly náklady a ztráty spojené s odhlášením účastníka, a proto se liší v závislosti na čase odhlášení.
V případě, že za své dítě naleznete na akci náhradníka, storno poplatek účtován není. Údaje o náhradníku musí být na náš email obdrženy společně s odhlášením (viz výše). Všechny obdržené platby za akci pak automaticky přecházejí z odhlášeného účastníka na náhradníka.
V případě dotazů nás kontaktujte na info@krav-maga.cz.